Tæt på beslutningerne med blik for strategi og økonomi
Vil du spille en central rolle tæt på topledelsen i en ambitiøs og vækstorienteret virksomhed? Har du økonomisk forståelse med flair for struktur og strategi – og trives du med at skabe fremdrift i komplekse opgaver og beslutningsprocesser? Så er dette barselsvikariat som PA i Agillix, måske noget for dig?
Som PA arbejder du tæt sammen med CEO i Agillix. Du bliver en nøgleperson i at sikre fremdrift, overblik og kvalitet i hverdagen. Du arbejder i krydsfeltet mellem økonomi, strategi og ledelseskommunikation – og du får mulighed for at være med dér, hvor beslutningerne bliver til handlinger.
Propfyldt rygsæk og vilde karrieremuligheder
Du bliver en sand mester i detaljer og lært op i områder som regnskab, revision, skat og rådgivning, og du bliver en del af en stor organisation, hvor karriere-og uddannelsesmulighederne er mange. Vi ønsker at skabe de bedste rammer for din udvikling og hjælpe dig med at indfri dine drømme.
Dine primære opgaver vil være at:
- Strategi og eksekvering: Udarbejde beslutningsoplæg, præsentationer, økonomiske analyser samt opfølgning og rapportering på fastsatte KPI’er og nøgletal.
- Bestyrelse og CEO: Tilrettelægge og strukturere agendaer, forberede og kvalitetssikre materialer.
- Møde- og beslutningsarkitektur: Sørge for effektive møder med klare beslutningspunkter, dokumentation af beslutninger og videre opfølgning.
- Procesoptimering: Forenkle administrative arbejdsgange og dokumentflow.
- Kalender- og opgavestyring: Styre og prioritere direktørgruppens strategiske og driftsmæssige opgaver.
- Forbedringsblik og kommerciel forståelse: Identificere potentialer på tværs af organisationen og medvirke til at omsætte dem til konkrete initiativer.
- Kommunikation og relationer: Sikre klar skrift/tale, fortrolighed og stærkt samarbejde med interne og eksterne interessenter.
- Administrative opgaver: Ansvar for administrative opgaver for vores CEO.
Hvem er du?
Vi er på udkig efter dig, der er motiveret af en udviklende rolle tæt på topledelsen. Med din stærke forretningsforståelse og evnen til at analysere komplekse problemstillinger, etablerer du dig hurtigt som CEO’s tætte samarbejdspartner. Du har flair for økonomi og struktur, og du formår at omsætte data og indsigter til beslutningsoplæg og strategiske anbefalinger. Du kommunikerer klart og professionelt og har en naturlig fortrolighed i samarbejdet med ledelse og nøgleinteressenter.
Du har sandsynligvis erfaring fra lignende rolle, hvor ledelsesunderstøttelse har været en naturlig del af din stilling. Du trives med ansvar og har evnen til at skabe ro og retning i en hverdag med højt tempo og mange parallelle opgaver.
Er du klar til at blive vores CEO’s strategiske højre hånd?
Send din ansøgning og CV via linket hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende og afslutter retteringsprocessen, så snart den rette kandidat er fundet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrerende direktør, Uffe Bertelsen, på 30 46 38 20 eller Head of Talent Acquisition, Karoline Kjærager Thomsen, på 21 21 26 77.
Om Agillix
Agillix-koncernen er en af Nordjyllands største virksomheder med knap 500 medarbejdere fordelt på seks kontorer i Aalborg, Brønderslev, Fjerritslev, Hobro, Randers og Aars. I vores rådgivningsforretning har vi mere end 9000 kunder, hvor vi tilbyder faglig sparring og et full-line servicekoncept, der dækker vores kunders behov - uanset branche. Vi har specialister, der rådgiver om alt lige fra økonomi, skatteforhold, regnskaber, grøn omstilling, digitale løsninger, specialiseret fagrådgivning samt meget mere.
Læs mere på agillix.dk.