Tag dit næste skridt som teamleder i Regnskab | Skat
Er du rådgiveren, som både kunder og kolleger søger sparring hos? Og drømmer du om en ledelsesrolle, hvor du får reel indflydelse, uden at skulle kæmpe om pladsen i et tungt hierarki?
Så er det måske dig, vi leder efter til at stå i spidsen for vores to teams i Fjerritslev. Her arbejder vi med regnskaber og erhvervsrådgivning for både SMV’er og nogle af Agillix’ største landbrugskunder.
Afdelingen er en del af Agillix’ største forretningsområde, Økonomi. Her får du selvstændigt kunde- og ledelsesansvar for 28 dygtige medarbejdere, et tæt samarbejde med andre ledere i Økonomi samt en central rolle i forretningsudviklingen.
En rådgivningsvirksomhed, der skiller sig ud
I Agillix adskiller vi os fra det klassiske revisionshus ved at tilbyde et full-line servicekoncept, hvor vi udover økonomiområdet, også kan tilbyde højt specialiserede kompetencer indenfor agriculture, digitalisering, ESG, jura, ejendom, HR og meget mere – uanset branche.
Du vil blive et fagligt fyrtårn for dine kollegaer og højest sandsynlig opleve en langt større grad af involvering i beslutningsprocesser, end du måske kender fra dit nuværende arbejde.
Du får en alsidig rolle, hvor du både er faglig rådgiver, teamleder og forretningsudvikler. Dine opgaver vil bl.a. være:
- Daglig ledelse af to teams og fokus på både den faglige og personlige udvikling af medarbejderne
- Rådgivning af egen kundeportefølje indenfor bl.a. skat, finansieringsforhold, ejer- og generationsskifte, ejendomsavance eller andet – alt efter dine kompetencer og interesser
- Kvalitetssikring og faglig sparring på komplekse sager
- Udvikling af kunderelationer og forretningsmuligheder
- Samarbejde på tværs af afdelinger og fagområder i Agillix
En arbejdsplads i bevægelse, med plads til både mennesker og ambitioner
Hos Agillix arbejder vi i en spiral af udvikling, vi bygger videre på det, vi ved, og lærer nyt hver dag. Vores tilgang er smidig og tilpasningsdygtig, og vi tror på, at innovation og faglighed trives bedst i et miljø, hvor mennesker er i centrum. Her får du ikke bare et job, du bliver en del af en organisation, der værdsætter din indsigt, din energi og din evne til at skabe værdi for både kolleger og kunder.
Vi tilbyder en hverdag med fleksibilitet og frihed under ansvar, hvor du har mulighed for at forme din rolle og planlægge din arbejdsdag, så den passer til netop dit liv. Du bliver en del af et stærkt fagligt fællesskab, hvor vi deler viden, spiller hinanden gode og skaber løsninger, der gør en forskel.
Lidt om dig
Vi forestiller os, at du har en baggrund som revisor, økonomikonsulent eller rådgiver, gerne fra et revisionshus, rådgivningsfirma eller en økonomiafdeling i en større virksomhed. Du har solid erfaring med regnskab og skat, og du trives i rollen som både faglig sparringspartner og tillidsfuld rådgiver for dine kunder. Da vores største kundegruppe er indenfor landbrug- og fødevarer, vil det selvfølgelig være en fordel, hvis du har kendskab til branchen, enten fra privaten eller gennem din karriere.
Det er også en fordel, hvis du har erfaring med ledelse, men ikke et krav – Dette kan sagtens være dit næste naturlige skridt. Vi sørger for, at du får den nødvendige støtte og sparring til at lykkes i rollen.
Du motiveres af at skabe resultater gennem andre og har lyst til at tage ansvar for et kontor i vækst. Du har derfor også en forretningsorienteret tilgang og evnen til at se muligheder for optimering og udvikling.
Vil du være en stjerne på vores hold?
Hvis du kan nikke ja til ovenstående, og du har lyst at bringe ledelse og forretningsudvikling ind i din hverdag, så upload din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig!
Du er også velkommen til at kontakte afdelingsdirektør, Kenneth Rieks Jakobsen på tlf.: 96 24 18 41 eller Head of Talent Acquisition, Karoline Kjærager Thomsen på tlf.: 21 21 26 77, hvis du har spørgsmål.
Om Agillix
Agillix er en moderne rådgivnings- og servicevirksomhed med dybe rødder og et klart blik mod fremtiden. Vi er en af Nordjyllands største virksomheder med cirka 500 medarbejdere fordelt på seks kontorer i Aalborg, Brønderslev, Fjerritslev, Hobro, Randers og Aars. Vores rådgivningsforretning betjener mere end 9.000 kunder på tværs af brancher, og vi tilbyder et full-line servicekoncept, der dækker alt fra økonomi og regnskab til planteavl, husdyrproduktion, miljø, skatteforhold, grøn omstilling og digitale løsninger.
Navnet Agillix er sammensat af ordene agil og helix. Agilitet afspejler vores evne til at tilpasse os hurtigt og smidigt i en verden i konstant forandring, hvad enten det handler om digitalisering, bæredygtighed eller nye behov hos vores kunder og medlemmer. Helix symboliserer den spiralformede proces, hvor vi hele tiden bygger videre på vores viden og erfaring. Vores rådgivning og medlemsservice udvikler sig løbende, fordi vi lærer af hinanden og vokser sammen, ligesom en helix, der snor sig og bliver stærkere.
Ved at forene agilitet og helix signalerer vi, at Agillix står for innovation, udvikling og nærværende rådgivning, der smidigt tilpasser sig omverdenens krav og muligheder. Hos os er det menneskerne, der gør forskellen. Derfor investerer vi målrettet i både faglig og personlig udvikling, og vi tror på, at stærke relationer og fælles værdier skaber de bedste resultater – for både medarbejdere, kunder og medlemmer.
Læs mere på agillix.dk